Skip to content

Mag ik uw kandidaat zijn?

03/10/2012

Dag iedereen,

Jullie hebben het wellicht al gezien of gehoord, op zondag 14 oktober ben ik kandidaat voor Kortrijk en West-Vlaanderen.

Ik sta op de 6e plaats voor de gemeenteraad en ben lijsttrekker voor de provincieraad.

Met onze toffe jonge ploeg onder leiding van Philippe De Coene voeren we een positieve campagne onder het motto ‘Uw Kortrijk’. We willen ons namelijk inzetten voor een stad waar veel meer met de inwoners rekening wordt gehouden.
Ons volledig programma kan je hier downloaden. Mocht je vragen hebben, aarzel niet mij te contacteren. Ik licht graag onze standpunten voor de stad toe.
Het zou me bijzonder veel plezier doen mocht ik op je steun kunnen rekenen. Alvast bedankt. En? Misschien mag ik wel je kandidaat zijn?

No comments yet

Geef een reactie

